Δεν είναι καθόλου δύσκολο να αντικαταστήσετε τις πολλαπλές ή/και τις κούρμπες σε μια marine μηχανή τύπου Chevy.
1.
Αφαιρέστε τους σφιγκτήρες του σωλήνα που ενώνουν την κούρμπα με την εξάτμιση
2.
Σε αυτή τη μηχανή έπρεπε να αφαιρέσουμε το φίλτρο λαδιού στην αριστερή μεριά
3.
Αφαιρέστε τις βίδες που συγκρατούν την κούρμπα πρώτα και μετά την πολλαπλή
4.
Μπορεί να χρειαστείτε ένα κατσαβίδι ή κάτι παρόμοιο για να ξεκολλήσετε την πολλαπλή
5.
Χρησιμοποιήστε δύο μακριές βίδες στις δύο εξωτερικές τρύπες για να βάλετε την καινούρια φλάντζα και πολλαπλή χωρίς προβλήματα αφού βέβαια καθαρίσετε από το μπλοκ τα απομεινάρια της παλιάς φλάντζας
6.
Βάλτε την καινούρια φλάντζα πρώτα και μετά την πολλαπλή
7.
Βιδώστε τις βίδες της πολλαπλής ξεκινώντας από τις εσωτερικές βίδες (όλες 27 N.m. / 20 ft-lb) και μετά τις βίδες της κούρμπας (όλες 27-34 N.m / 20-25 ft-lb)
8.
Επανασυνδέστε τη σωλήνα του νερού
9.
Σφίξτε τους σφιγκτήρες του σωλήνα και η εργασία τελείωσε
H HGE πρωτοπόρος στην τεχνολογία, προτείνει αλλά και προσφέρει με κάθε πολλαπλή και κούρμπα φλάντζες φτιαγμένες από υλικό αντοχής σε θερμοκρασίες άνω των 600ο C, μη τοξικό και χωρίς ίχνος αμιάντου.
Εναλλακτικές λύσεις στις προσφερόμενες φλάντζες αποτελούν :
Το Hi – Temp RTV (σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας) το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με τις φλάντζες της HGE ειδικά στις περιπτώσεις που οι εφαπτόμενες επιφάνειες δεν είναι τελείως επίπεδες (καλύπτοντας κενά μέχρι 1/4 in. ή 6.3 mm). Το μόνο πρόβλημα με το RTV είναι ότι κάνει τη φλάντζα να ξεγλιστράει από τη θέση της κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης. (Είναι σαν κουκούτσι από καρπούζι που γλιστράει ανάμεσα από τα δάκτυλά μας.
Οι μεταλλικές φλάντζες, που ενώ προσφέρουν την τέλεια επαγωγική προστασία στα καλώδια των μπουζί όταν δουλεύει η μηχανή, έχουν την τάση να δημιουργούν μια χημική αντίδραση γνωστή ως γαλβανική σκωρίωση. Αυτή συμβαίνει όταν δύο διαφορετικά μέταλλα έρχονται σε επαφή. Αυτός ο συνδυασμός δημιουργεί το τέλειο περιβάλλον για ροή ηλεκτρονίων με συνηθέστερο αποτέλεσμα το «φάγωμα» της πολλαπλής ή της κούρμπας στα σημεία επαφής με τη μεταλλική φλάντζα.